! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Tentang ku !

aku seorang pelajar sekolah menengah sains raja tun azlan shah...Baru berusia 14 tahun...aku belajar di dalam kelas 2 kejora bersama-sama dengan 28 orang rakanku...aku masuk ke sekolah itu pada tahun 2010 dengan azam untuk berjaya mencapai cita-citaku untuk menjadi seorang doktor....aku menimba banyak pengetahuan baru di sekolah tersebut...pada awalnya, aku merasakan tidak selesa beada di sana..mungkin kerana terlalu jauh daripada ibuku tetapi kini aku lebih merasakan untuk terus belajar hidup tanpa bantuan  ibu dan bapaku...kini aku sudah boleh hidup bersendiri...satu perkara yang aku takkan lupa ialah aku berjaya mendapat keputusan peperiksaan yang baik sewaktu di tingkatan satu...kejayaan aku banyak dibantu oleh rakan-rakan serta guru-guru...keluargaku juga banyak memberi sokongan dan dorongan kepada aku...aku berazam untuk meneruskan kejayaan ini sehingga peperiksaan penting tahun hadapan iaitu PMR...aku berjanji untuk belajar bersungguh-sungguh....
♥ Terima kasih kerana sudi membaca entry Tiqah ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah habis baca ?? Sila la tinggalkan komen..
Terima kasih..