! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Hari Penting Bagi Insan Bergelar 'IBU'

8 MEI 2011....
Satu hari yang amat bermakna buat insan yang bergelar ibu, mama, mak, umi mummy....mcm2 kita panggil ibu kita....Tapi ibu x pernah mengendahkan kita...

Ibu selalu ada untuk aku. Pendengar yg setia. pemberi nasihat yg baik..ibu la yg menceriakan hidup aku...Waktu aku dapat masuk sekolah ini, org yg paling gembira ibu la...Ibu teringin sangat anaknya masuk SBP...Siti Sariah Abdol, nama ibu yg paling aku syg....

Aku janji akan belajar bersungguh-sungguh untuk bagi satu kejayaan kepada ibu yang pasti ibu takkan pernah lupa sampai akhir hayatnya..



IBU!! Kakak sayang ibu....Akhir kata,Selamat Hari Ibu!!!!!!






♥ Terima kasih kerana sudi membaca entry Tiqah ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah habis baca ?? Sila la tinggalkan komen..
Terima kasih..