! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Sesuatu Yang Aku Suka

Aku lebih gemar membaca novel2 yg berkaitan dgn khidupan sbgai seorg remaja... Pada pendapat aku, novel memberi inspirasi kpd aku utk membentuk keperibadian aku sbg seorg pelajar, anak dan perempuan..

Aku lebih mengutamakan pelajaran walau apapun yg terjadi..Ibu selalu berpesan ilmu dan pengetahuan akan membimbing kita ke arah kejayaan..

Siapa yg tidak ingin berjaya dlm hidup??Aku pasti semua org ingin kejayaan...Tapi pernah kita cenderung ke arah itu?? Tidak...Daripada novel juga aku dpt nilai2 positif yg aku boleh sematkan di dlm diri aku...

Secara tidak langsung aku dapat menambah kosa kata dan meningkatkan lagi tatabahasa aku dlm bahasa melayu mahupun inggeris.

Aku juga gemar mendengar lagu..Genre lagu yg aku suka seperti lagu balada, pop..Aku juga memeinati nasyid dan mcm2 lagi.
Bagi aku, muzik dpt memberi ketenangan kpd ku di smping aku mghyati maksud lagu tersebut..Terkadang aku membayangkan seperti aku yg menyanyikan lagu tersebut..





♥ Terima kasih kerana sudi membaca entry Tiqah ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah habis baca ?? Sila la tinggalkan komen..
Terima kasih..