! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Saat Berdebar Telah Berlalu

Hmmm...keputusan ujian 1 pon dah keluar...aku dah berjaya mendapat 8A dalam ujian kali ini...Alhamdulillah...aku panjatkan rasa syukurku kepada Ilahi kerana telah memakbulkan doaku untuk mendapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan...

Itulah harapan kedua-dua ibu dan ayahku...Juga sebagai hadiah kepada mereka yang telah bersusah payah membesarkan aku selama 14 tahun ini...aku tidak mampu memberikan hadiah yang mahal tapi aku mampu memberikan hadiah yang sangaat berharga dan tidak ternilai..

Aku tidak mengharapkan sesuatu ganjaran atau hadiah daripada mereka...Cukuplah kasih dan sayang mereka kepada aku dan perhatian mereka...Mereka yang memberi aku semangat...

Aku sayang mama, abah dan keluarga !!



♥ Terima kasih kerana sudi membaca entry Tiqah ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah habis baca ?? Sila la tinggalkan komen..
Terima kasih..