! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

Berdikari Untuk Tahun Kedua

Tanggal 7 Februari 2011:
Kemasukan pelajar tingkatan 4 baru ke sekolahku..ramai juga yang mendaftar pada hari tersebut..aku melihat kesibukan ibubapa dalam menguruskan keperluan anak-anak mereka..Fikiranku kembali mengimbau suasana ketika aku baru melangkah masuk ke sekolah ini...aku mendapat kakak angkat pemberian sekolah yang sangat baik...kasih dan sayang aku terhadapnya tidak akan pernah hilang...aku masih menanti saat dia akan datang ke sekolah ini...aku sangat merinduinya...dialah tempat aku mengadu, meminta bantuan dan mencurahlan segala isi hatiku...pernah suatu ketika aku berada di tingkatan 1, aku ditimpa kesulitan yang agak berat bagiku...aku sering terkunci lokerku sendiri di kamar...Pada saat itu, aku hanya mampu mengalirkan air mata kerana memikirkan bagaimana cara aku untuk membuka lokerku...Rasa lucu apabila mengimbau kembali kisah lalu.....tidak terlalu lama peristiwa tersebut berlaku..Tindakan yang aku ambil ialah memberi kunci pendua lokerku kepada kakak angkatku....
♥ Terima kasih kerana sudi membaca entry Tiqah ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dah habis baca ?? Sila la tinggalkan komen..
Terima kasih..